torsdag 21 juni 2012

Två saker att meddela

För det första, ny design! Min kompis Emelie tyckte att jag borde byta efter att ha haft min förra i ett år. Hon kanske hade rätt. Så nu har jag en ny. Hoppas att det fortfarande syns att det är min blogg så att ingen kommer hit och tror att den hamnat fel bara. Jag saknar dock min gamla header lite. Vi får se om jag fixar tillbaka någon liknande om ett tag. Alltså typ ett år eftersom jag är lat.

För de andra, jag har en till blogg! Den heter neasord.blogspot.se och där skriver jag allt som jag inte tycker hör hemma på den här bloggen. Mest om tv-serier, musik och liknande. Kanske även lite kläder misstänker jag, eftersom jag plötsligt fått ett stort intresse för kjolar.

5 kommentarer:

  1. Jag gillar din nya header jättemycket!! :D<3

    SvaraRadera
  2. Håller med Pia, snygg header :)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det blev riktigt fint! Och älskar klänningen du har i headern :)

    SvaraRadera
  4. VART ÄR PINNEN?!!?!? Nea, nu blir jag faktiskt besviken! :P

    SvaraRadera