fredag 25 februari 2011

Bokträffen och rean

Idag var jag inne i stan och träffade Anna, Amelie och Frida. Vi gick på bokrean, hade det jättemysigt och gick sedan och åt. Det var superkul med mycket boksnack och bokshopping. Anna behövde tyvärr gå lite tidigare vilket var lite synd, men det var kul att träffas ändå! En bild finns hos Frida, och jag förstår verkligen inte hur hon klarar av att använda en sån där klurig kamera, jag blev helt virrig av alla knappar.

Mycket böcker blev det också, tyvärr bara två som jag faktiskt köpte på rean, hehe.

Image and video hosting by TinyPic
De här två köpte jag på rean, Drottningen vänder blad på Akademibokhandeln och den sjätte delen i Imorgon när kriget kom på Bokskotten.

Image and video hosting by TinyPic
De här köpte jag alla på Bokskotten, Den hemliga historien, Guernseys litteratur- och potatisskalspajssällskap, Boktjuven och Vindens skugga. Boktjuven och Den hemliga historien har jag redan läst, men jag vill så gärna ha dem!
Här är en fin liten bild på alla böcker jag köpte.


Jag har haft jättekul idag och vill gärna gå på fler bokträffar! Skön start på sportlovet!

2 kommentarer:

  1. Svar: Javisst är den! :)
    Fick också lust med det, haha.
    Tack så mycket, detsamma!

    Och boktjuven hittade jag på rea på Bokia. ^^
    För 79, billigt, med tanke på att den är inbunden, ny upplaga och ganska tjock... (:

    SvaraRadera
  2. Vilka bra böcker du fick med dig hem! Zafón är en av mina storfavoriter vad gäller författare just nu =)

    SvaraRadera