tisdag 8 februari 2011

Tack så mycket...

... Adde, för att du var en sådan underbar bokälskare och gav mig en Beautiful Blogger! Jag blev jätteglad. Eftersom jag redan fått den en gång så hänvisar jag till det här inlägget. Men tack!

Anledningen till att jag inte har kunnat skriva och tacka förrän nu är att jag har så mycket att göra nu. Skolveckorna blir som en enda lång skoldag med paus för träningar. Suck! Men när jag hinner så läser jag i den kuliga boken Populärmusik från Vittula, hittills är den super!

Jag hämtade ut ett litet paket med böcker från Barnens Bokklubb idag också. De hade nämligen rea, och vem kan motstå lite prissänkningar på überbra böcker? Jag hittade nämligen Hungerspelen (inbunden!) för 46 spänn och Harry Potter and the Half-Blood Prince för ynka 18 spänn! Lyckliga jag!

2 kommentarer:

  1. Så roligt att du blev glad:)
    har du redan fått dit paket! Kommer alltid lite senare till norrland:(
    Jag beställde också HP6 och faktiskt new moon även om jag inte gillar den, men böckerna är ju så bra;)

    SvaraRadera
  2. Jag beställde HP and The Half Blood Prince, 19 spänn, det kan man ju ändå inte bara strunta i! Men portor blev lika dyrt som boken...
    En sak jag störde mig på var i tidningen, under HP stod det "bok på engelska!", som att det skulle vara såååå svårt och något alldeles speciellt med en bok som inte är på svenska.
    //A

    SvaraRadera