söndag 20 februari 2011

Tid...

Hej alla glada boknördar!

Som ni kanske har märkt så har jag inte skrivit så mycket på sistonde. Det är verkligen synd, men jag har varit så otroligt trött hela veckan. Har bara läst ut en enda bok, och den planerar jag att göra en skolrecension på så den komma ta lite tid. Men bra var den i alla fall, Enhet av Ninni Holmqvist.

Sedan tänkte jag bara ta och tipsa om en ny blogg som Sara och Lisa har gjort. Den är riktigt bra, men de har inte bara gjort en blogg, de har gjort ett forum för att snacka ungdomsböcker. Bli gärna medlem där.

Det var allt för idag, men jag hoppas verkligen att jag ska läsa hinna skriva några inlägg nästa vecka.

4 kommentarer:

  1. Eftersom jag älskar din blogg och den verkligen är förtjänt av det ger jag dig en One Lovely Blog Award, du kan kolla mitt senaste inlägg ♥

    SvaraRadera
  2. Jag köpte mina Imorgon när kriget kom-böcker på second hand, för några år sedan. Jag kände mest igen titeln och hade hört att de skulle vara bra, så jag köpte alla sju i serien, som lyckligvis fanns där!
    Om du också letar kan du kolla på second-hand affärer eller kanske läkarmissionen eller liknande :)

    SvaraRadera
  3. Svar: Jag har lagt ut några texter, men vågar nog inte säga vad jag heter... Det är ingen jag känner som vet vad jag heter där, men snart får jag väl ta och göra mig lite mindre anonym ;)

    SvaraRadera