torsdag 2 maj 2013

Veckans facebook #1

Jag har inte bloggat på två veckor (fick typ livskris när jag insåg det) och vet liksom inte varför. Tror jag behöver något lättsamt att blogga om för just nu får jag lite prestationsångest när jag ska skriva ett nytt inlägg. Därför inleder jag Veckans facebook. En typ fortsättning på det HÄR inlägget.

Att dedicera ett inlägg i veckan till enbart en bild på mig kommer garanterat att boosta mitt ego ännu mer sänka min prestationsnivå

Så, härmed inviger jag veckans facebook:
Bok: Janis den magnifika av Johanna Nilsson
Och om ni undrar var jag ska hitta så många böcker med ansikten på så behöver ni inte oroa er. Jag går i skola typ 50 meter från PUNKTmedis (ett ungdomsbibliotek) och där är det fullt med YA-böcker med tjejer med halvöppna munnar på framsidan.

8 kommentarer:

  1. Kan säga att det här ungefär var dagens bästa nyhet! Jag ÄLSKAR dina såna bilder, så himla roliga! haha :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad glad jag blir! Det är kul att ta dem också så det är kul att du gillar dem :D

      Radera
  2. "och där är det fullt med YA-böcker med tjejer med halvöppna munnar på framsidan."
    SÅ KLOCKRENT <3

    SvaraRadera
  3. Åh, me like this post! <3

    SvaraRadera
  4. HAHAHA, åh vad underbart <3

    SvaraRadera