torsdag 12 februari 2015

LäsOSalot SECOND CHALLENGE: KONSTNÄRLIGT COVER

Andra dagen på läsOSalot och trots att jag var helt ledig idag har jag har läst exakt 0 sidor. Det enda jag har gjort idag är laga mat, se på senaste The 100, göra GIFs från senaste The 100 och sen har jag stirrat på mina halvskrivna skoluppgifter typ 8 timmar.

Men dagens uppgift var i alla fall att göra om ett omslag till en bok, och eftersom min konstnärlighet slutar typ där den börjar så gjorde jag det enkelt för mig.Jag tyckte att det började bli dags för Dan Browns bästsäljare att få lite modernare framsidor. Att anspela på ungdomliga sociala medier som Snapchat är ju både hippt och inne bland ungdomarna.

ILLUMINATI

Så vilket bokförlag vill köpa rättigheterna till mitt nya och innovativa omslag? 

3 kommentarer:

  1. Haha, så himla smart idé. Jag tror att du kommer blir nerringd av förlag som vill köpa rättigheterna till ditt omslag.

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har nyligen startar en blogg om båda böcker och serier och skulle bli jätteglad om du kunde kolla in den? :)

    Kram, Anika

    www.anikaskriver.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Svar: Hahaha, nej, det var rätt så kallt^^

    Hahah, awesome omslag! Jag antar att du redan har fått massa erbjudanden om folk som vill ge upp boken med ditt omslag?

    SvaraRadera