onsdag 11 februari 2015

LäsOSalot FIRST CHALLENGE - TERRÄNGLÄSNING

Terrängläsning låter så HÄFTIGT! Ska börja säga att jag terrängläser varje gång jag läser utomhus för det låter så COOLT.

Så första utmaningen i LäsOSalot var alltså är läsa på en konstig plats. Och jag har ju alltid varit extremt avundsjuk på folk med badkar. Att tända lite ljus, tappa upp varmt vatten med lite badskum och bara läsnjuta i badet. Så jag tänkte kolla om det åtminstone blev lite samma känsla av att läsa i duschen. Måste säga att det blev lite av en besvikelse.

8 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA xD SÅåå roligt^^ Det ser inte ALLS lika bekvämt ut som när folk läser i badkaret xD Jag kan tänka mig att du blev ganska trött i armen efter ett tag xD Hahaha, skrattade så mycket av det här inlägget! ^^ BÄST!

    SvaraRadera
  2. Hahaha!! Bäst ju!! Borde kanske också prova att läsa i duschen ;)

    SvaraRadera
  3. Hahahaha alltså gud ...den där var bra! Jättebra gren det här ju - allas inlägg är så roliga xD

    SvaraRadera
  4. Haha alltså det här gjorde min kväll ^^

    SvaraRadera
  5. Hahahah, åh vad rolig bild! det är så kul att se när alla "terrängläser" x)

    SvaraRadera