måndag 9 februari 2015

I mustache you a question

Det var ju lite typiskt att jag gick och blev hooked på en tv-serie precis när jag börjat blogga igen. Men what can I say, The 100 är typ det bästa jag sett sen The Tribe i sjuan (kolla gärna in min nya The 100-tumblr hah fast akta er för spoilers). Men nu har jag blivit taggad av Lisa att göra den här kuliga taggen!


Four names that people call me (other than my real name)
1. Nea
2. Ea (ok bara min kusin typ)
3. Blev kallad Stormy ett tag av en kompis i skolan pga Stormageddon dark lord of all
4. -

Four jobs I have had
1. Plocka jordgubbar en vecka en sommar, sen gav jag upp
2. Dela ut programblad i Globen en gång
3. Jobba i bokhandel (gör jag fortfarande)
4. -

Four movie I would/have watched more than once
1. Grease
2. The Rocky Horror Picture Show
3. Cinema Paradiso
4. Mean Girls


Four books I would recommend
1. The Bell Jar av Sylvia Plath
2. Imorgon när kriget kom av John Marsden
3. A Game of Thrones av George RR Martin
4. En prinsessas dagbok av Meg Cabot

Four places have lived
1. Södertälje
2. Stockholmsförort (bott på 6 olika ställen här)
3. Flyttar till Kungsholmen jättejättesnart (kmr kunna åka buss till skolan <3 div="">
4. -

Four places I have been
1. Wizarding World of Harry Potter
2. Min skolas tak
3. Burj Khalifa 
4. Lysmasksgrotta på Nya Zeeland


Four places I'd rather be right now
1. På resande fot
2. Mitt studentutspring
3. Skogen
4. Framför senaste avsnittet av The 100 (tagga torsdag hörni!!)

Four of my favorite foods
1. Linssoppa (kmr ha så lätt att leva fattig student)
2. Halloumiburgare
3. Risotto
4. Lökig pizza

Four tv-shows that I watch
1. The 100
2. Parks & Recreation
3. Game of Thrones
4. Orphan Black


Four things I am looking forward to this year
1. STUDENTEN
2. Prag med Pia (i finaste lägenheten <333 div="">
3. Cykla på Gotland med fina bokgänget 
4. Sa jag studenten? 

Four things I am always saying
1. "Oklart"
2. "Bästa"
3. "Lol" (ca fem år efter alla andra)
4. "Vad ska jag göra med mitt liv?"

Four people I tag 
Lol jag måste börja hänga i bokbloggskretsarna igen så jag kan uppdatera mig på vilka som bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar