onsdag 14 januari 2015

Nej nu vill jag snacka böcker igen

Jag hade ett uppehåll, ett ganska långt ett. Men nu! NU är jag aspepp på att snacka böcker igen. Som invand bokbloggare har det varit ett seriöst problem för mig att inte kunna skrika ut mina åsikter om böckerna jag läser någonstans. Folk är i allmänhet inte så pepp på att lyssna på mina utläggningar och det är liksom inte lika kul att läsa en bok och sen bara börja på nästa utan.

Headern har Pia gjort!

Bokbloggar är bra för där kan jag ha åsikter utan att någon tvingas lyssna på mig. Så nu är boknea.blogspot.com återigen en bokblogg!

Dessutom har jag redan nu ett tips på riktigt bra läsning för dig som gillar Harry Potter (alltså alla right)! Min vän Pia skriver en fanfiction om Hogwartsgrundarna och deras uppväxt och de två kapitel hon har skrivit hittills är ganska fantastiska. Sådär bra att jag blir lite sur över hur himla duktiga och talangfulla mina vänner är. Men bara lite sur, mest längtar jag efter nästa kapitel. Läs Pias fanfiction   >>HÄR<<

8 kommentarer:

  1. Åh vad kul! Och vad fin blogg :) Kan verkligen känna igen mig i det där att man behöver någonstans att snacka böcker när omgivningen inte verkar lika intresserad som en själv ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!! Hahah eller hur det är verkligen jobbigt för oss boknördar i behov av diskussion! :)

      Radera
  2. Vad kul! VÄLKOMMEN TILLBAKA! :D

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka, ska bli kul! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad kul att du tycker det, det tycker jag med :D

      Radera