torsdag 20 mars 2014

LINNEA GULDPANSARDIGIUTVECKLAS TIIIIIIIIILL

Jag börjar halv två imorgon, slutar 50 minuter senare. Förutom att gå ner till bageriet och köpa en halv limpa danskt rågbröd och sedan äta ALLT så tänker jag ragea över grupparbeten och titta på Digimon (om jag någonsin lyckas ladda ner hela feeden, mvh hållit på sen igår).


Igår tittade jag på Digimon: the movie eftersom det seriöst är en av de bästa filmer som gjorts. Jag fick dessutom höra att filmen egentligen är ett hopplock av scener från fyra olika japanska filmer, vilket förklarar gaaaanska mycket om varför filmens handling inte makear någon som helst sense.

Replikerna i den filmen är helt klockrena, alltså den filmen är liksom KUL, på riktigt.




"DIGISKALLESMÄLL"

"KANINKANON"

"Känner du att det luktar digiägg här?"

Och liksom skämt som jag skrattar åt trots att jag inte är åtta år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar