torsdag 2 januari 2014

Mitt 2013 - instagram edition


mitt 2013 sett genom Earlybird, Rise, Sierra och alla de andra



Jag började det nya året på Key West och äskade ön ganska mycket

På #Fetastebokträffen intervjuade jag och Amelie Cirkeln-författarna
 



Extremt mysig valborg med Caradhras

En av mina bästa resor någonsin var med Frida till London. Alltså friheten <3 font="">

Jag överlevde ettan, Anna överlevde gymnasiet

Jag gjorde ett stå av smultron för första gången i mitt liv

Mina fina vänner på Fridas landställe, med morgondopp, kvällsdopp och Harry Potter

Sen överraskade vi Frida med tårta och girlander innan hon for till USA 
 

Jag var med och anordnade en Welcome Feast för de nya hogwartssödra latineleverna
 

Precis innan hösten var Caradhras ute och skedade under ett vindskyddmed den här utsikten
 

Vi åkte till the event of the year - bokmässan
 

Redan dagen efter såg jag och Johanna MGMT
 

Sedan andas ut lite hos farmor och farfar ute på landet
 

Vi såg 50-åsavsnittet av Doctor Who, jag och Johanna vad SF-Bokhandelns cosplaytävling
 
Jag var med Anna, Amelie, Pia och Stina på midnattspremiären av Catching Fire

Och nu till ju fick jag det här vackra handmålade julkortet från bästa Pia


Gott nytt år alla människor!

1 kommentar: