söndag 19 januari 2014

kalaskul och släktinsikter

Vi var på kalas hos Maria. Alltså sånt där najs kalas med tårtor och kakor vid en tid på dygnet som en faktiskt kan hålla sig vaken utan problem. Hon fick presenter, vi lekte med ballonger och allt var himla fint.


När jag kom hem hittade jag massor med gamla bilder som mamma hämtat hos mormor. Och vet ni vad jag insåg - min morfar var ju sjuktligt snygg. Alltså filmstjärna-i-svartvit-prettofilm-snygg eller söt-pojke-på-tumblr-snygg , och jag tänker inte ens gå in på hans vågiga hår.


5 kommentarer:

  1. alltså, visst var men liksom stiligare förr i tiden?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa alltså what's up med det egentligen? Alla var så snygga!

      Radera
  2. Svar: Ska definitivt skriva en recension på Den store Gatsby! :)

    SvaraRadera