onsdag 11 december 2013

vissa veckor känns större än andra veckor

Inom loppet av en vecka hann jag bli heltidsvegetarian-ish, ishet är för att jag fortfarande äter fisk om det serveras. Jag slutade också träna simhopp efter fem år av hoppande, och jag lade ner min bokblogg.

Har jag en identitetskris, ett behov av förändring eller är jag bara allmänt skev just nu?

Det är nog alla tre,

men det känns skönt i alla fall.

Ikväll hann jag till exempel titta ifatt på julkalendern och lyssna på To Win My Love från Livet enligt Rosa

4 kommentarer:

  1. Stor tummen upp för slutet av köttätande i vilket fall =)

    ps julkalendern i år är asnajs!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja äntligen har jag lyckats bestämma mig! Jaa alltså älsk på julkalendern!

      Radera
  2. Jag önskar ibland att jag också "vågade" bli vegetarian!

    Vad tycker du om julkalendern i år? JAG ÄLSKAR DEN! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh men du kan ju börja lite i taget. Jag började med att välja vegetariskt om jag själv hade valet, alltså typ på restaurang och i skolan.

      OMG JAG MED! Så himla bäst, typ i klass med Greveholm!

      Radera