lördag 28 december 2013

Keep the dream alive

Jag skulle somna framför The Tribe, men jag somnade inte för det är så himla bra. Det spelar ingen roll hur mycket jag gråter över Merlin, skrattar åt Comunity, hyperventilerar åt Doctor Who och förundras över Game of Thrones. Inget, verkligen inget, slår The Tribe.


"The spirit of the tribe is yours and mine"


Och eh för att hitta den där bilden gick jag in i min datormapp "The Tribe". Den ligger mittemellan mapparna "Mobilbilder" och mappen med alla bilder jag sparar från nätet. 

3 kommentarer:

  1. Vilket påminner mig ... det har gått ett tag sedan jag såg serien.
    Time for a rewatch, antar jag. Och med det menar jag förstås att jag MÅSTE titta på The Tribe igen.
    Tack då :D

    SvaraRadera
  2. Åhh älskar när det är dags frö re-watch! Kul att höra från dig igen Sara, jag saknar din blogg och din twitter! Hoppas omtittningen blir fantastisk :D

    SvaraRadera
  3. game of thrones är bäst:D

    SvaraRadera