onsdag 18 december 2013

Dagen och dess insikter

Den 18 december

Jag har köpt alla julklapparna! Problemet är att jag är inne i en sån där DIY-fas, så att jag har köpt alla julklappar innebär typ att jag köpt materialet. Resten skall bara skapas.


Julmysmöte med The Medusa Cascade och vi tittade på julavsnitt. Först såg vi Voyage of the damned, som jag älskar pga ULTIMATE CHEESYNESS. Sen såg vi A Christmas Carol och då sov jag så skönt så skönt.



Människor i skolan är så najs, så coola och så självsäkra. Så vill jag också bli någon gång.




Jag var så trött att jag i en gruppchatt på facebook var på väg att fråga de andra om de också ville ha kaffe "när jag ändå ska göra".



Jag är orolig för det faktum att jag inte är orolig för mina betyg. Mvh sitter-och-gör-julklappar-istället-för-att-plugga-till-ett-prov-imorgon-som-jag-inte-börjat-plugga-till

Jag vill så gärna ha lite tid för mig själv, för mycket sällskap gör mig grinig och jag bävar inför en helg av tre julfiranden och två jobbdagar. SNÄLLA LÅT MIG SLÖSCROLLA TUMBLR OCKSÅ. Men OBS OBS OBS är svintaggad på helgen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar