lördag 2 november 2013

ett litet hej

Ibland kommer livet i vägen för läsning och bloggning och de senaste två veckorna har livet
stått som ett cementblock framför läsning och bloggning. Det har varit jobbigt och jag har inte haft tankarna på böcker och internet.

Tvåan i gymnasiet har också visat sig vara tidskrävande och jag har nog tagit på mig mer saker än jag hinner med. Jag har börjar prioritera bort saker nu i alla fall.

Nu ska jag iväg till Tanzania i två veckor så det blir två veckor till av tystnad. Jag ska titta på djur, ha kul med släkten och läsa A Feast for Crows.

Jag och Alva håller på med ett event som heter RANDOM FANDOM, som precis som namnet antyder är en träff för fandoms. Häng gärna på!

Det positiva med att jag inte skriver på bloggen är att jag inser hur mycket jag saknar det. När jag lyckats få ihop det med tid och liv och allt ska jag börja skriva lite mer än ett inlägg i månaden igen. Men inte just nu.
Jag är lite för stolt över min halloweenoutfit för att kunna låta bli
att visa upp den här på min åh så strikt bokrelaterade bokblogg

3 kommentarer:

  1. Awesome halloweenkostym!

    SvaraRadera
  2. Ååh älska halloweenkostymen! Verkar vara ett väldigt awesome event också! :D

    SvaraRadera
  3. Oh wow, vart i Tanzania åkte du? Jag ska dit i februari (till Babati) för fältstudier till min C-uppsats och är galet pepp :) Berätta gärna hur det var

    SvaraRadera