fredag 14 juni 2013

Missa inte ...

Missa inte att jag gästbloggar om bästa Doctor Who på Tonårsboken idag! Klicka bara HÄR för att läsa.

Förutom det har jag ...

... överlevt första ring och inser att jag kommer sakna skolan över sommaren för den är så fin.

... skaffat en ny dator som är så tunn att jag är rädd att bryta av den. Vilket betyder att den är lätt att ta med sig överallt vilket betyder att jag kommer kunna blogga från överallt.

... läst ut Rör mig inte, Rädda mig inte och Saving Francesca (och Jellicoe Road ännu en gång).

... på allvar börjat fundera på att använda mantel istället för jacka #swag

... lyssnat på soundtracket till A Little Princess och Digimon: The Movie jättejättemycket.

... blivit så pensionär att jag inte kan titta på film på kvällarna utan att somna efter en halvtimme.

... ätit gammal kiwi.

2 kommentarer:

  1. Svar på din kommentar på min blogg: Åhh tack, fina Nea! Jättekul att du gillade videon :D

    Min katt är sannerligen galen, han förstår inte sina begränsningar xD

    SvaraRadera
  2. Jag har taggat dig i en sommarläsningsenkät! :)
    http://www.saganomsagorna.se/2013/06/sommarlasning.html

    SvaraRadera