onsdag 13 mars 2013

Förhandsvisning av The Host? Klart du vill!

Vad? I samarbete med Forma Books lottar jag ut två biljetter (till dig och en vän) till förhandsvisningen av The Host, filmen baserad på boken av Stephenie Meyer (Genom dina ögon på svenska).

När? Filmvisningen är tisdagen den 26 mars Filmstaden Söder. Filmen börjar 18:00 med insläpp från 17:30.
Hur? Skriv en kommentar till det här inlägget om att du är med. På söndag (17/3) klockan 13:37 (eliiiit) stänger tävlingen så lottar jag och publicerar biobesökaren senare under dagen. Jag kommer att kontakta vinnaren via mejl och be om ditt namn som jag sedan vidarebefodrar till Forma Books så de skriver rätt namn på sin lista.

*Om vinnaren inte svarat på mejlet efter två dagar drar jag en ny vinnare because of obvious reasons (fatta vad sugen jag var att skriva raisins).

6 kommentarer:

  1. Åh, underbart! Jag vill jättegärna vara med och tävla om dessa biljetter! :)

    // Maria

    mia_tric@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. men tjena vad grymt! Jag är gärna med ::))
    Hoppas allt är bra med dig Nea!
    kram Elin

    stenqvist.elin@gmail.com

    SvaraRadera
  3. May the odds be ever in my favor... :D

    ebba.ekblom@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Haha, som jag har letat efter biljetter till förhandsvisningen! Är absolut med! :)

    byanahita.blogg@live.se

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera