torsdag 17 januari 2013

Komsi komsi på bokträff!

Frida kom med det utmärkta förslaget att fixa en ungdomsbokträff här i Stockholm. Sen blev det liksom automatiskt att jag kom med i det här med att planera träffen, och jag lovar att det kommer bli riktigt awesome. Så släng iväg ett melj till boktraffar[at]gmail.com om du vill vara med (får du inget svar på ett par dagar så testa igen, vi svara på alla mejl). Vill ni ha mer info så hittar ni det nog i ett inlägg hos Frida som ska ha kommit upp precis samtidigt som mitt (thumbs upp för tidsinställda inlägg!).

Vi ses den 16 februari!
/Mig (Nea), Amelie, Anna, Pia (hennes vanliga blogg här) och Frida

3 kommentarer:

  1. Jag vill ju verkligen men är ju 100 mil så lite långt :/

    SvaraRadera
  2. Synd att man inte bo i närheten av Sthlm...

    SvaraRadera
  3. ne fy tusan vad kul! Hatar ibland att jag inte bor i Stockholm!

    SvaraRadera