fredag 21 december 2012

Gud jul, vi ses om ett tag

God jul alla finisar! Hoppas ni får en julmustig jul full med julläsning och annat sånt där som är trevligt och bra. Själv åker jag till Florida imorgon och stannar där hela lovet (Harry Potter-världgrejen!!). Alltså blir det mycket läsning men lite bloggande. På twitter kan det hända att jag uppdaterar lite i mån av wi-fi, och där heter jag @bokneas.

Och ja jag måste erkänna att jag känner mig lite cool som tar kort på böckerna jag tar med mig när de ligger på spisen med ett glasögonfodral som håller dem uppe. Proffsfotograf nästa.

15 kommentarer:

  1. Åhå, The host! :D Du har inte läst den förut, va? Ska bli kul att höra vad du tycker sen :)
    Ha det så bra i Florida! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nope, hann tyvärr inte läsa den heller. Men den ska allt bli läst innan filmen! :D

      Radera
  2. Åh, Pi! Längtar tills jag ska se den på bio i 3d! Kommer bli grymt :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är väldigt sugen på att se filmen nu när jag läst den :D

      Radera
  3. Harry Potter<3 God Jul! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Harry <3 Lite sent god jul till dig med!

      Radera
  4. Svar
    1. Ja den var väldigt trevlig att läsa :D

      Radera
  5. Vilken härlig julläsning :) Geektastic såg intressant ut, den får du skriva om sen.

    Svar: Har själv läst Catching fire nu och ja, den var awesome! :) Igelkottens Elegans har jag börjat på och den verkar vara en sån där underbart random bok.

    Åh Bokskotten!! Där har ju jag vart flera miljarder gånger och handlat böcker eller bara gått runt och glott. Trivs du? Fick du jobba under julruschen?

    SvaraRadera
  6. Svar
    1. God jul! (i efterskott haha)

      Radera
  7. SVAR: Ja! :D Fett roligt var det! Ska försöka få upp sista delen, bara så där vääldigt efter, men jaja! :P
    Vilken bok ska vi köra på den här gången? Jag tänkte först Torka inte tårar utan handskar, men den har du ju läst! Och jag ska läsa den och se serien! :D Så.. Hm... Jag vet inte... Kanske ska man köra med en retelling av en saga och också läsa den riktiga och jämföra och sååå... :) I don't know! :D

    SvaraRadera
  8. Svar: Vad kul att du gillade bilden jag gjorde av dig! :)

    SvaraRadera
  9. Varma kroppar!? Hahah, det lät sjukt konstigt på svenska! :3 Hehe, jag har bara läst den på Engelska ;) Men det är en sjuk bra bok (enligt mig)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det låter lite missvisande. Kul att du gillar den, jag läste den aldrig under lovet så är fortfarande sugen på att läsa den :)

      Radera