söndag 25 november 2012

En nya era

Mohaha rubriken lurar säkert alla att tro att det här inlägget ska bli jättespännande och intressant. Men nä, jag tänkte bara säga att jag kommer börja svara på era trevliga kommentarer här på min egen blogg i en sån där svarskommentar. Detta av två fina anledningar:

-Då kommer jag troligtvis komma ihåg att svara på kommentarerna. Det har varit lite dåligt på den punkten. 

-Då kan ni läsare se vad jag svarat till tidigare kommentarer vilket kan vara bra i typ diskussioner. 

Hittills går det riktigt bra! Jag svarar på kommentarer som bara den och det är jättekul!

4 kommentarer:

  1. Hm... ja, Södra latin verkar ju väldigt intressant och bra. Frågan är bara om mina poäng räcker, hur mycket var det förra året (samhälls-programmet/estet-bild&form)? Jag vet att kungstensgymnasiet är litet, men menar du att det påverar negativt eller? För jag tänkte annars att det är rätt mysigt(?)

    Jag är ju verkligen "södermänniska" så jag tror att jag skulle trivas bra på globala, men internationella engelska har åkt ner på listan efter att ha hört om deras intagningspoäng (läraren jag pratade med sa att om jag hade "mostly A and a few B" skulle jag komma in!?). Var det din kompis som tyckte att Viktor Rydberg hade lite karaktär och vad menas egentligen med det?

    Blir jätteglad för svar! :)

    SvaraRadera
  2. Just nu har jag 280 poäng, jag tror tyvärr inte att jag höjer mig den här terminen, men förhoppningsvis till slutbetyget. Alla skolor verkar så himla bra så nu är det bara att komma över besutsångesten och gå på öppna hus. Tack så mycket för hjälpen! ^-^

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja, jag hoppas jag älskar de lika mycket som alla andra ^^

    SvaraRadera
  4. SV: Vad trevligt att du läste den på julafton! Själv brukar jag ha så fullt upp då att det inte blir någon läsning förrän dagen efter för min del :)

    SvaraRadera