tisdag 15 maj 2012

Vinn Eld och tygpåse!

I samarbete med Rabén & Sjögren lottar jag nu ut tre signerade(!) ex av Eld, skriven av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren. Det är den andra delen i Engelsforstrilogin, där den första boken heter Cirkeln. Tillsammans med boken får de tre vinnarna också varsin tygpåse att bära boken i. Man får bära andra saker i den också.


Allt du behöver göra är att kommentera till det här inlägget och berätta att du är med samt skriva din mejladress så att jag kan kontakta dig om du vunnit. Vill du inte kommentera kan du kan mejla mig på nea_f[at]hotmail.com (där det står [at] ska det vara ett @). Har ni frågor kring tävlingen svarar jag gärna på dem, men tyvärr inte förrän måndagen den 21 på grund av klassresa. Utlottningen avslutas lördagen den 26 kl 12:42.

Lycka till!

35 kommentarer:

  1. Jag vill vara med! www.zimones.blogg.se
    weroniqa_zimone@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag är jättegärna med!
    feliciasboktips@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Även jag är med i tävlingen :)
    nannsann(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Vad kul, jag är jättegärna med! :D
    anna[a]skyitl.se

    SvaraRadera
  5. Jag är absolut med! :)
    recenzion[at]live.se

    SvaraRadera
  6. Klart man vill vara med!
    bokparadiset[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Åååh jag är LÄTT med!

    =)

    miriam.tisander[@]gmail.com

    SvaraRadera
  8. Ja jag vill gärna vara med, har just läst Cirkeln!

    h55n/at/yahoo.se

    SvaraRadera
  9. Ja jag vill gärna vara med, har just läst Cirkeln!

    h55n/at/yahoo.se

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med! :)

    bokzoem@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Oooh, jag vill också vara med! :D

    stinis94[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Är med och tävlar (:

    dea.solin@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med:)
    vynne97@live.se

    SvaraRadera
  14. Jag är jättegärna med i utlottningen! =)

    jenny@jennytranslation.com

    SvaraRadera
  15. Jag är med!

    underbartbokberoende@live.com

    SvaraRadera
  16. Åh, vad roligt! Jag är väldigt gärna med :)

    loveliciouz[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jätte rolig tävling! Jag är självklart med! :)
    lisa_sandstrom95@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag vill jättegärna vara med!
    /Mari
    m_gadell@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag har pingstlov då, så kan tyvärr inte vara med :-(

    SvaraRadera
  20. Jag vill vara med! :)

    jennifer.jaderqvist[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag är självklart med! :)

    eitf.99[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Åh vad kul! Jag är med!

    jana.rosellatlive.se

    SvaraRadera
  23. Hejsan! Jag vill vara med.
    pellerin70 at hotmail punkt com

    // Petronella

    SvaraRadera
  24. Tävlingar säger man inte nej till :)

    bokslukandekakmonster[at]gmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag är med! :D

    chocolateball97[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag är gärna med och tävlar! :)

    Mejl: biblioteksbok[at]live.se

    SvaraRadera
  27. Jag är helt klart med ! Har letat i tusen år och en evighet efter väskan och hungrar sönder efter Eld, klart som korvspad att jag är med !

    Mejl:
    bokbuse(at)hotmail.com
    Blogg:
    bokbuse.blogspot.se

    Kram!

    SvaraRadera
  28. SVAR: Njae, jag hittade den inte :( men jag kunde inte sitta och vänta på tills jag hittade den :/

    SvaraRadera
  29. Jag är med! :D
    www.boklisa.blogspot.com
    lisa.nordahl@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag är med :)

    jolar96@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag är med! Awesome tävling!

    Kontakt på bokvarg.blogspot.com
    eller
    bokvarg(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Ja klart jag är med :)) Verkligen en bra tävling :)

    SvaraRadera
  33. Jag är med!
    Juliia_fotboll96@hotmail.com

    :D

    SvaraRadera
  34. Åh..att jag missade den här tävlingen. Typiskt. Boken hade varit fin i min bokhyllan:).

    SvaraRadera
  35. Tävlin på min blogg just nu om du vill kika in :)

    SvaraRadera