tisdag 7 februari 2012

En väldigt kul grej

Jag läste hos Bokugglan om en grej som heter Jag är boken. Det går ut på att man fyller i ett formulär med 20 saker som man är, ex. "Jag är godisgalen". Det kan vara vad som helst. Sedan skickar man in det, och lite senare så får man ett mejl med ett fint "lyckobrev" och tre boktips.

Jag testade det här och tycker det var superkul! Här nedan har ni mitt formulär, och brevet jag fick tillbaka:


Nea
Jag är galen i böcker
Jag är beroende av tv‐serier
Jag är glad
Jag är nördig
Jag är ett galet stort fan av Doctor Who
Jag är även ett stort fan av Glee
Jag är Harry Potter‐älskare
Jag är även en sån där person som älskar böcker som utspelar sig i
framtiden
Jag är galen i godis
Jag är verkligen inte ett fan av Sverigedemokraterna
Jag är feminist
Jag är beroende av min telefon
Jag är en sån där person som älskar bra musik
Jag är glad
Jag är trött
Jag är nyfiken på vad jag kommer få för boktips
Jag är sjukt sugen på att börja gymnasiet
Jag är sen till träningen
Jag är oftast sen till träningen
Jag är ateist
Ålder: 15




Blir du också sugen på att testa det här (vilket jag tror du är) så är det bara att klicka in på HÄR, sedan klicka på rubriken "Läsa" i bilden, och sedan välja "Jag är boken" i sidmenyn och efter det klicka på "Jag är boken - formulär". Sedan är det bara att köra!

8 kommentarer:

  1. Haha, den där har jag också gjort! Tydligen var jag en amason och en feminist och en hade många likheter med Katniss Everdeen. Det låter ju inte helt fel! ;)

    SvaraRadera
  2. Åh va kul! Ska genast testa!

    SvaraRadera
  3. Själv tycker jag att det var lite töntigt... Ska väl verkar mystiskt med att svaret blir så "träffande", men ett sådant svar är väl inte så svårt om man skrivit 20 saker om sig själv ;)

    SvaraRadera
  4. Jag prövade det men fick aldrig något svar. :S Hur lång tid tog det för dig ungefär att få svaren?

    SvaraRadera
  5. Jennifer: Det tog ungefär en vecka :)

    SvaraRadera
  6. Jag är Boken har fått in en massa ifyllda formulär men jobbar hårt. Svar kommer garanterat till alla!

    /BabaJaga

    SvaraRadera
  7. Haha, det här ser ut att vara en rolig grej att testa ! :)

    SvaraRadera