torsdag 8 december 2011

Nu i juletider

... Verkar det pågå otroligt många tävlingar runt omkring i bloggsfären. Jag bestämde mig för att lista upp dem.

Bokgläntan fyller ett år, och det firar dem genom att lotta ut Lögner av Sara Shepard. Se inlägget HÄR

Bookrelated lottar ut två böcker som du får välja från en lång lista. Se inlägget HÄR

Gummistövlar lottar ut Önskeprickar av Elin Fahlstedt. Se inlägget HÄR

Amelies Boktips lottar ut Flyga Högt av Katarina von Bredow. Se inlägget HÄR


Nellons Bokblogg lottar ut två vinnare som får välja varsin bok. Se inlägget HÄR

Booksarelives lottar Glashuset av Rachel Caine. Se inlägget HÄR

Sofies bokblogg lottar ut Ingrid Olssons Jag vill bara att du gillar mig. Se inlägget HÄR

Flisan's boktips lottar ut två ex av Vampire Diaries: Uppvaknandet & Kampen av L.J Smith. Se inlägget HÄR´


Bokrygg lottar ut Jonathan Troppers Sju jävligt långa dagar. Se inlägget HÄR


Jag har garanterat missat någon nu, så om någon vet någon mer tävling som är på gång så kan ni gärna hojta till i en kommentar så lägger jag till den. Själv tänkte jag dock vara lite mer som Grinchen och inte lotta ut någon julklapp eller ha någon julkalender eller liknande. Känns inte riktigt som att jag har tid och ork till att tänka på sådant just nu. Jag nöjer mig med att kolla runt på alla andras julpyntade och inspirerade bloggar. 
     Jag måste erkänna att jag mest längtar tills julen är över så att det kan bli sommar igen. Please, don't hate me!

2 kommentarer:

  1. Har själv en tävling som jag publicerade nyss. Kika och lägg gärna till! :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Den är från Fyra bröllop och en begravning :P Föreläsaren nämnde det när han tog upp den, haha. Får väl ta och se den filmen..

    SvaraRadera