lördag 24 december 2011

Nu är det jul igen!

God jul på er alla underbara bloggare. Ni är bäst ska ni veta och jag hoppas ni får en superbra dag! Själv är jag hemma hos farmor och farfar i Värmland. De bor mitt ute på landet, så mycket till Internet finns det inte direkt. Men det är jättemysigt här i alla fall, och jag hoppas att ni har det lika bra!

Nu ska jag gräva ner mig i Dash och Lilys utmaningsbok som jag vann hos Bokfreak. Perfekta boken att läsa på julafton! Sedan blir det nog ett julavsnitt från Glee innan kusinerna kommer, lagom till Kalle Anka (som jag efter alla år fortfarande inte riktigt förstår grejen med).

Så ser min dag ut. Hur ser er julafton ut?

7 kommentarer:

  1. DU FÖRSTÅR INTE MENINGEN MED KALLE ANKA!?!?!??!?! Är du sjuk människa? nä förlåt, men det är ju liksom ingen riktig jul utan Kalle Anka! Familjen sitter samlad framför tvn och känner hur julstämningen växer!! :D
    Men hur som helst! GOD JUL!!

    SvaraRadera
  2. Svar: Vi ska äta lunch snart men sen händer det inte så mycket förrän kl 3 då det är Kalle Anka, sen är det väl julmiddag och sist paketen! :D

    SvaraRadera
  3. Oj, förlåt. Senaste kommentaren var från mig :)

    SvaraRadera
  4. God jul!! :D Vart i Värmland är du?? Bor nämnligen i Sunne ;)

    SvaraRadera
  5. God jul! Jag hittade som sagt nya TV-kanaler så jag kollar på Parks and Rec på julafton. Awesome. Haha! Jag ville också fira jul på landet med mormor eller farmor men det ville inte de andra i min familj. Oh well. Det var trevligt ändå.

    SvaraRadera
  6. SVAR: Jag tycker verkligen att du ska prova på att göra stop motion-filmer, det är jätteroligt! Självklart blir det ännu roligare om man är flera stycken som gör det, så samla ihop vännerna eller varför inte familjen! :D

    Men jag förstår hur du tänker när det gäller Kalle Anka. Visst, jag tycker heller inte att det är särskilt roligt, men jag känner ändå att jag måste se det, ingen jul utan Kalle Anka xD...

    SvaraRadera