måndag 7 november 2011

En vilovecka och nu ska jag komma igång igen

Det har ju varit lite sådär med uppdaterandet av bloggen eftersom det har hänt så otroligt mycket de senaste veckorna. Men nu efter höstlovet ser det lite lugnare ut och jag hoppas att kunna komma igång igen.

Nu tänkte jag bara berätta lite om vad jag gjorde under höstlovet. Jag läste nämligen. That's it. Vi åkte till Sharm el Sheikh i Egypten och mina dagar har spenderats på rygg i en solstol med solglasögon, min läshatt (en stråhatt med stort brätte som täcker solen så att det blir lättare att se texten) och en bok. Visst har jag svalkat mig lite i poolen och snorklat lite och så. Men mest har jag läst.
    På flygplatsen när vi skulle åka dit slank jag in på Pocket Shop och köpte Niceville som jag sedan läste ut. Den var väldigt bra. Jag har skrivit en recension, men den är på papper så jag måste bara skriva rent. Sedan har jag också läst Enclave, På ödets vingar och K55 -Lögnernas Valv. På ödets vingar var ganska bra, men de andra två (båda är dystopier, hehe) var riktigt, riktigt bra och spännande. Men jag vill inte berätta för mycket eftersom jag ska skriva recension på dem sedan.
Tyvärr tog jag inte så mycket bilder, men under snorklingsturen blev jag kär i det turkosblå vattnet. Så en bild blir det.
Men jag hade en riktigt härlig semester, och det var riktigt skönt att få slappna av ordentligt för det var ett tag sedan.

3 kommentarer:

  1. Vilken otroligt fin bild!! Låter som om du haft ett bra lov! :)

    SV: Japp, hade det underbart i Marocko! :)

    Tycker förresten att vi borde ses snart :)

    SvaraRadera
  2. Guuud vad underbart. Värme och läsning. Det låter HELT perfekt.

    SvaraRadera
  3. Ah, vad harligt det later som! Semester med massor av lasning ar det basta jag vet!

    SvaraRadera