torsdag 20 oktober 2011

Vi ses om en stund

Det går lite sådär med bloggandet just nu, och det kommer det fortsätta göra resten av veckan tyvärr. Idag flyger jag upp till Gällivare för att morfar ska begravas. Sedan kommer jag till Stockholms Central på lördagsmorgonen och ska direkt på bussen ner till Göteborg med massor av glada kompisar från språkresan. Den bussen kommer tillbaka till Stockholm klockan 7 på söndagsmorgonen, så söndagen tillbringas nog med att sova. Jag hoppas verkligen att bloggandet ska bli lite bättre nästa vecka. Veckan efter det blir det i alla fall inget bloggande alls, för då drar jag iväg till Egypten. Men mycket läsande kommer det nog bli både uppe i Gällivare och i Egypten.
Jag tar med en liten bild från språkresan på Isle of Wight för att göra inlägget lite roligare.

7 kommentarer:

  1. Kul att din släkt kommer från Gällivare :) själv bor man ju i den lilla hålan ;D

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får det bra! :)
    Och tänk lite extra på vår balettskola ;)

    SvaraRadera
  3. Ta din tid som du behöver! :) Bara att du börjar sen igen :P

    SvaraRadera
  4. Oj, fullt upp! Fin bild, vi ses på lördag!! :DDD

    SvaraRadera
  5. Kul att du skall till Göteborg ^^ Min hemstad :) ELITLIGAN FTW!

    SvaraRadera
  6. SV: Tack för din kommentar! :D
    Ja, jag lyder nog ditt råd;)
    Har hört från många att de tycker att böckerna är bättre än filmerna och att man förstör för sig själv om man väljer filmerna före böckerna. Tack för ditt råd! :D
    Haft en skön helg? :)
    //Emme

    SvaraRadera
  7. Förstår dig. Jag har precis kommit tillbaks från min bloggpaus nu, kolla gärna in!

    SvaraRadera