måndag 17 oktober 2011

Superkul enkät!

Hittade den här enkäten hos Bokstävlarna, som hittat den hos Bokbabbel och den verkar ju hur kul som helst. Man ska alltså svara på frågorna genom att skriva boktitlar från sin bokhylla.

Hej! Är det någon där?
Vem är du? Jag är djävulen
Hur önskar du att du kunde vara? Flugornas Herre
Vad gör du helst en ledig dag? Den Grymma Leken
Beskriv ditt favoritdjur. Jurtjyrkogården
Hur ser du ut? Ful
Beskriv ditt humör idag. För mycket lycka
Vad är viktigast i ditt liv? Att tro på Mister Pip
Vad är helt oviktigt för dig? Kärlek lycka hat
Beskriv en plats du trivs på. Hungerspelen
Beskriv något du tycker är vackert. Stardust
Vad längtar du efter mest just nu? Radhusdisco
Vad längtar du inte alls efter? Fallet med de försvunna böckerna



Bara så att ni inte tror att jag är någon elak djävul som hatar djur (är dock inte så förtjust i dem) så kan jag erkänna att mina svar oftast inte stämde in på mig. Hoppas jag i alla fall...

2 kommentarer: