torsdag 1 september 2011

En av de tusen anledningar till varför jag älskar bokbloggare

Det är något speciellt med bokbloggare. Hur kan alla vara så fantastiska? Det måste vara ett av världens trevligaste släkte.

Dagens anledning till mitt bokbloggarälskande är awards. I förrgår fick jag en Liebster Award av Janine, som jag sedan skickade vidare till fem underbara bloggare, som sedan skickat vidare till fem till underbara bloggare, och så fortsätter det så. Snacka om bra gemenskap här!

I alla fall, nu har jag fått några till awards, förutom den av Janine. Jag har också fått från Anna, Andréa, Lucy och  Amelie. Tack så otroligt mycket underbara ni! Jag blev så otroligt glad!


PS. Bar ett litet tråkigt meddelande. Just nu håller jag på att drunkna i läxor och träningar, så det kan bli lite glapp mellan inläggen här tills lärarna (förhoppningsvis) lugnat ner sig lite.DS

7 kommentarer:

  1. Svar: Det var ju lite synd att du glömde,men det är självklart superduperkul att du tänkte försöka den här månaden!:D

    SvaraRadera
  2. Ganska coolt :) Jag har inte gjort något sånt inlägg - vet inte om jag kan. Tror inte jag läser tillräckligt många (svenska) bloggar som stämmer in på beskrivningen. Men du hade i alla fall varit en av mina!

    SvaraRadera
  3. SVAR: AW TACK SÅ MYCKET!!! :D Det betyder verkligen mycket när du säger det! :D <3

    SvaraRadera
  4. Sv: Tack tack tack! Man blir uppmuntrad av sånna snälla kommentarer! <3

    SvaraRadera
  5. Kom precis på en sak, din header är ju grym! Tänkte först inte på Hufflepuff-halsduken, trollstaven och The tales of Beedle the Bard!

    SvaraRadera
  6. Hej Nea.
    Det här kanske avviker lite från ämnet men jag skickade en vänförfrågan till dig på Pottermore. Nu kanske det låter lite som att jag är en knäpp stalker som på något mystiskt vis lyckades få tag på ditt användarnamn, men jag råkade snubbla över det i Matildas Läshörnas kommentarsfält och tänkte att det kunde vara trevligt att lägga till dig där. Jag heter HexVine170 (Hufflepuff) om du är intresserad.
    Och, med tanke på Hufflepuff-halsduken, hur känns det att bli Slytherin? För jag tycktes komma ihåg att jag såg ngt grönt vid ditt namn.

    SvaraRadera
  7. Jag håller med dig. Alla bokbloggare är trevliga, och man blir alltid lika glad när någon har skickat en snäll kommentar på bokbloggen.

    SvaraRadera