tisdag 30 augusti 2011

Jag fick en award!

Janine har gett mig en Liebster Award, som jag gladeligen tar emot. Det är en award som inte får skickas till bloggar som har över 200 följare, för att lite mindre bloggar ska få träda fram. Jag blev jätteglad! Janines blogg är förresten awesome, och hennes header är bland det snyggaste jag sett.

Här är instruktionerna man ska följa om man mottagit en award:

1. Thank the giver and link back to the blogger who gave it to you. Tack supermycket Janine!


2.  Reveal your top 5 picks and let them know by leaving a comment on their blog.
Det här var jättesvårt, men här är fem bloggar jag tycker förtjänar en award:
-Frida (Photos and books)
-Johanna (Reading & Rambling)
-Alice & Lyra (Taken by books)
-Anna (Reading this world)
-Malin och Sofia (Unga böcker)

3.  Copy and paste the award on your blog.


4.  Have faith that your followers will spread the love to other bloggers.


5.  And most of all: support each other and have lots of fun!! 



11 kommentarer:

  1. ÅH, Du är den bästa! :D :D :D <3 tack!

    SvaraRadera
  2. Oj, tack så jättemycket Nea! :D

    SvaraRadera
  3. Du fick en award tillbaka på min blogg :)

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket!! :) Den första jag har fått!

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket! Jag blev så glad när jag såg den kommentaren igår, ett litet (sittande) glädjeskutt på bussen hem :)

    SvaraRadera
  6. Du har fått ett Liebster Blog Award av mig med ♥

    SvaraRadera
  7. SV: Jag åkte också med STS! Och ja, dom var faktiskt riktigt dåliga på att planera. Vi hade lite problem i London vi med. andra dagen som vi var där skulle vi till Madame Tusseuds, men vi hann inte gå dit för det var så långt att gå, så vi gick på ett annat museum istället. Så ifall man räknar bort alla saker som gick lite fel/ var dåligt planerade så hade jag riktigt kul! :)

    SvaraRadera
  8. Du har fått ännu en liten award av mg med! :)

    SvaraRadera
  9. Du har även fått denna award av mig! :)

    SvaraRadera
  10. sv: jaa, jag vet. Jag har läst den för kanske 2-3 år sedan. Måste läsa den igen. Men samtidigt så är det så hemsk!

    SvaraRadera
  11. Nu får du ännu en av mig, haha :D

    SvaraRadera