onsdag 1 juni 2011

Vinn Det är så logiskt alla fattar utom du!

Jag tänkte göra som Hoberna i Sagan om Ringen och ge bort en present istället för att ta emot någon, och den jag tänkte ge bort är Lisa Bjärbos Det är så logiskt alla fattar utom du. Jag råkar ha två ex hemma och vem behöver två ex av samma bok? Min recension på boken hittas här.

Så vill du vara med är det bara att kommentera här nedan och säga att du vill vara med, glöm då inte att skriva din mejladress så jag kan kontakta dig om du vinner. Vill du inte kommentera så kan du mejla mig på nea_f@hotmail.com.

Vinnaren kommer att utses genom att jag skriver ner alla deltagare på små lappar som jag stoppar i en skål och ber en kompis dra fram en vinnare.

Tävlingen avslutas söndagen den 12 juni och kort efter kommer jag kontakta vinnaren och be om adress att skicka boken till. Lycka till!


PS. Missa inte Amelies tävling där du kan vinna Den vita katten av Holly Black. Den hittar du här.DS

19 kommentarer:

  1. Jag vill vara med ! =)

    Skulle vara kul med nån annorlunda bok, en genre som jag inte brukar läsa!

    miriam (punkt) tisander (at) gmail (punkt) com

    SvaraRadera
  2. Jag är med!!!
    katten_jansson(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med :)

    baraensidatill[at]gmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med! :)

    lucyc@hotmail.se

    SvaraRadera
  5. Jag är jättegärna med!!:D

    ameliawiberg00@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag vill vara med!

    boktycke@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med och tävlar!

    f_li_san@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag är med och tävlar! :)
    Nannsann@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Skriv gärna upp mig!:)

    SvaraRadera
  10. Jag är jättegärna med! :)

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med och tävlar!
    vartomt@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Tack för att du tipsade om min tävling, jag lär tipsa om din med inom kort. Dock är jag inte med, då jag redan läst och äger boken. Men roligt att du har en tävling! :)

    SvaraRadera
  13. Hej
    Jag vill vara med.
    jessica.wiberg@kund.biknet.se

    SvaraRadera
  14. Är med!

    angmar@live.se

    SvaraRadera
  15. Ja, jag vill vinna boken.

    tilltin@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag vill vara med!
    agges@tele2.se

    SvaraRadera
  17. Jag är jättegärna med!

    SvaraRadera
  18. Kul att så många är med! Men ni som inte har skrivit mejladress måste göra det!
    /Nea :)

    SvaraRadera