onsdag 1 juni 2011

Ett egoistiskt litet "Hipp Hipp Hurra!"

Japp, idag fyller jag femton. Idag och alla år framåt är jag straffmyndig, byxmyndig, får cykla utan hjälm, se vilka filmer jag vill på bio, köpa energidryck och åka moped. Och jag har firat genom att käka tårta. Mums!

Lite böcker fick jag också, alla jag önskat mig plus en till som pappa trodde att jag skulle gilla och en gullig sak jag fick av mormor:
Harry Potter på engelska 1-5 (har redan de två sista)
Jagad - Meg Cabot
Svensk synonymordbok (ville verkligen ha en sån!)
Radhusdisco - Morgan Larsson
Söt liten bok med blanka sidor


Här är de flesta av mina presenter, förutom några presentkort och en jättecool väska
Böckerna ovan
Musmatta + lappar
CDn Dude Ranch av Blink 182
Två necissärer
Glee säs 1(!)
Converseörhängen
Pengar


Jag fullkomligt älskar baksidan av den första Harry Potter-boken. Dumbledore är bäst!


Har haft en underbar födelsedag, och nu ska jag njuta av att vara ett helt år äldre än vad jag var förra året (och nörda Glee)!

11 kommentarer:

  1. grattis på födelsedagen! :D

    SvaraRadera
  2. Grattis så här lite i efterskott! ♥

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!!

    Nu får du äntligen cykla utan hjälm! Det är en sån befrielse! Jag skoja bara. Det är bra att hjälm ändå.

    Awesome presenter. Min Glee box är typ det mest värdefulla jag har. Haha :)

    SvaraRadera
  4. Grattis! :D
    Fina presenter du fick. Förresten visste jag inte att baksidan på Harry Potter 1 såg ut så i de omslagen. Har de andra baksidorna liknande illustrationer?

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket allihopa! :-D
    Amelie: Japp, jag var väldigt bestämd på att det skulle vara just de böckerna, just för alla fina illustrationer :)

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott ! Fina presenter du fick :D

    SvaraRadera