söndag 8 maj 2011

Nu förstår jag inte riktigt

Nu kännner Nea sig lite virrig. är det någon som kan förklara varför jag under den här söndagen har fått 96 sidvisningar på min recension av Trollkarlens Hatt av Tove Jansson. De flesta har hittat hit via google med sökningen "trollkarlens hatt" och "figurer i trollkarlens hatt". Jag både tänker och surfar runt för att hitta någon anledning till det, men förstår fortfarande ingenting. För det kan väl inte vara så att just denna söndagsmorgon vaknade X antal människor och blev så otroligt sugna på att läsa en recension av Trollkarlens hatt?

Edit: Fick förklaringen i kommentars-fältet. Det verkar som att DN har "figur i Trollkarlens Hatt" som ledtråd i ett korsord. Haha, snacka om att jag blev förvirrad! Tack Anonym för den förklaringen!

5 kommentarer:

  1. Korsord i DN med "figur i trollkarlens hatt" som ledtråd

    SvaraRadera
  2. haha, men gud vad knäppt X)

    SvaraRadera
  3. Svar: Tack! Nu klarnar allt :)

    SvaraRadera
  4. Hahaha, vad komiskt :D

    SvaraRadera