söndag 8 maj 2011

Bloggträff om Cirkeln

I torsdags hade jag väldigt bråttom in till stan efter skolan, jag skulle nämligen på besök hos Rabén och Sjögren som hade arrangerat en bloggträff om Cirkeln (min recension här) där man fick sitta och lyssna på författarna till boken och ställa frågor. Tyvärr har jag haft fullt upp ända sen dess och har knappt haft tid att sitta vad datorn förrän nu. 
    Men det var verkligen roligt! Superkul att sitta och lyssna på när Sara och Mats berättade om allt möjligt som hade med boken att göra. Jag ville inte att det skulle ta slut, men när det ändå gjorde det så gick jag fram och fick mitt exemplar av boken signerat. Det är konstigt hur glad man kan bli av två namnteckningar, men jag blev verkligen superglad!
     En lyxig goodie-bag fick man också med sig hem med alla möjliga små fina grejor. 
Tyvärr så vill datorn inte vrida bilden åt det håll som jag vill, så den får bli lite sned. Men massor av bra saker på en enda bild! Filmen såg jag i går kväll och den var verkligen underbar! Älskar Bill Skarsgård, både bra skådespelare och snygg. 
     Jag träffade också Amelie och Gudon där, vilket var väldigt roligt! Amelie har jag redan träffat en gång, men Gudan var första gången. Supertrevliga! 

En väldigt bra eftermiddag helt enkelt!

4 kommentarer:

  1. Det var verkligen jätteroligt! Längtar tillbaka dit. Kan de inte ha ett till nu på torsdag? hehe.
    Är verkligen nöjd över goodie-bagen också :)

    SvaraRadera
  2. Hahah det står Gudan :p Hade också jätte trevligt, gillade verkligen goodie-bagen :D

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt det låter! Jag ville jättegärna gå, men jag hade skola :(
    Awesome med massa böcker!

    SvaraRadera
  4. Ah, vad kul det later! Och fin goodiebag! ;-)

    SvaraRadera