fredag 15 april 2011

Påsklovsläsning

Äntligen påsklov! Nu får jag jättemycket tid att läsa och hinna vara ute och njuta av det vackra vädret. Idag gick jag till och med hem i shorts efter gympan. Underbart!

De böcker jag planerar att läsa under påsken är dessa (fast jag räknar inte med att det kommer bli så):









Håller på att läsa den här just nu och den är verkligen bra! Svårt att slita sig.










Läser jag också just nu, och den är också bra. Men ganska svårt språk, så det tar sin lilla tid.










Ser verkligen fram emot den här!









Fortsätta min omläsning av En prinsessas dagbok








Verkar vara en helt fantastisk bok, så jag har väntat med den tills det har blivit lite lugn och ro.


Men nu hinner jag inte skriva mer, ska sätta mig på balkongen med ett glas saft och läsa Cirkeln i den underbara värmen!

2 kommentarer:

  1. Håller med dim om "Cirkeln", men jag sätter mig inne, vi har nämligen ingen sol här...
    Trevlig helg, och trevlig läsning! :)

    SvaraRadera