onsdag 6 april 2011

Otroligt lik

Tjejen på omslaget till den sjunde boken i serien Imorgon när kriget kom tycker jag är otoligt lik en väldigt känd filmstjärna. Är jag helt ute och cyklar eller tycker ni också att hon liknar henne? Jag vill inte riktigt avslöja vem ifall att någon vill gissa, men jag skrev vem jag tycker bilden liknar lite längre ner i vitt om någon vill markera och titta. Lite virrigt kanske, men håller ni med mig om vem det liknar?

Markera med musen mellan de två stjärnorna så ser du vilken kändis jag tänkte på.
*Kristen Stewart*

12 kommentarer:

  1. Tycker att hon ser ut som hon du tyckte också, hon var den första jag kom att tänka på. Sjukt lik verkligen!

    SvaraRadera
  2. Haha!
    Jag har inte tänkt på det tidigare, men när du sa att det liknade en kändis förstod jag direkt vem du menade. Väldigt likt!

    SvaraRadera
  3. Kanske lite lik, men det påminner mig så mycket om en annan, men jag kommer inte på det :/
    SVAR: Åh tack! <3

    SvaraRadera
  4. Haha! ganska säker på vem du menar, jätte likt!!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker att hon är lite lik Kristen Stewart, fast jag märkte inte det förrän du påpekade att hon var lik någon^^

    SvaraRadera
  6. Jag har inte märkt det förut men det är väldigt lik henne :p

    SvaraRadera
  7. Haha, jag tycker detsamma! Lite intressant. Hon kanske breddade sitt fält för att tjäna pengar förr i tiden. Genom att sitta modell för en omslagstecknare.

    SvaraRadera
  8. När du påpekade det så tänkte jag just på den personen, haha x)

    SvaraRadera
  9. Har jag aldrig tänkt på förut, men när du säger det så måste jag hålla med helt och hållet. Det kommer jag definitivt tänka på varje gång jag ser den boken efter det här ;)

    SvaraRadera
  10. Ååh det stämmer ju :O Tänkte inte på det förut...
    Svar: Visst är du-form bra! ^_^

    SvaraRadera
  11. Ps. Tävlingen på min blogg avslutas idag, om du inte är med och tävlar än... passa på!

    SvaraRadera