söndag 6 mars 2011

Tack så mycket!

Eftersom jag har varit bortrest så har jag inte kunnat skriva det här förrän nu, men jag har fått en Beautiful Blogger av Agnes och Katja på Tvillingarnas Bokbuffé. Tack så jättemycket! Blir alltid jätteglad när jag får höra att någon tycker om min blogg. Måste också säga att jag älskar deras bloggnamn, "Tvillingarnas Bokbuffé". Det bara vattnas i munnen när jag tänker mig det där långbordet fullt med böcker istället för mat.
   Eftersom jag redan har fått och skickat vidare denna award en gång här, så bara tackar jag och tar emot. Så, tack!

2 kommentarer:

  1. SVAR: Vad roligt att du också ska åka på språkresa! Hoppas ni får det trevligt :) Jag ska till Brighton och jag tycker också att jag är modig, mkt modigare än vad jag trodde xD

    SvaraRadera