måndag 28 mars 2011

Bokhavet - coolaste recensionsbloggen

Tänk om det fanns en blogg full med underbara recensioner skrivna av några supercoola bokbloggande tjejer. En blogg med enbart recensioner, både skrivna på deras egna bloggar och på den bloggen. Den skulle bli som ett hav av ljuvliga recensioner att läsa och bli lässugen av. "Tänk om det fanns något sådant", suckar alla djupt nu.
   Då ska jag berätta en storslagen nyhet - det finns en sådan blogg!

bokhavet.blogg.se kan du läsa recensioner skrivna av sex coola bloggartjejer - Amelie, Ebba, Frida, Gudon, Naima och jag. Det var Frida som fick den lysande idén, och det är också henne ni kan hylla för den awesomiga designen. Så kolla in den vettja!

3 kommentarer:

  1. Svar: Ja, jag hade tänkt att försöka läsa så mycket Meg Cabot som möjligt nu, kände mig väldigt dum då jag inte läst några alls för någon månad sen.

    Oh, det blir nog en intressant blogg! Ska kika. :3

    SvaraRadera
  2. SVAR: Nu har jag fått in boken på bloggen! Tack för att du berättade hur jag skulle göra :)

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja, visst är det så. :)
    Jag hade som en paus i januari - februari då det inte gick så bra med läsningen, men nu är jag igång igen!

    SvaraRadera