onsdag 24 november 2010

Två körsbär till

Sedan ett inlägg som jag skrev för cirka en vecka sedan och tackade för min fina Cherry On Top award från Sofia så har jag fått två awards till från två underbara bloggar - CrazyInBooks och Bookshelf. Tack så jättemycket! Som sagt så skickade jag inte vidare awarden på grund av att den redan skickats runt så mycket. Men också för att jag tycker att alla bokbloggar och dess bloggare är så bra! Jag har så svårt att lyckas välja ut fem stycken.
Sedan undrade jag om körsbären och de fina bakelserna är ätbara? De ser så smarriga ut!


3 kommentarer:

  1. SVAR: Tack för tipset! Det ska jag använda mig av! :D

    SvaraRadera
  2. SVAR: Hahahha jag måste åxå läsa den :)

    SvaraRadera
  3. om du går in på vår blogg finns det en berättelse som vi har skrivit. Den kan du få fortsätta på om du vill. Skulle vara kul!

    SvaraRadera