fredag 19 november 2010

Tack för mitt körsbär

Såg idag att jag fått en jättefin bloggaward från Sofia. Tack så jättemycket, blev väldigt glad. Men jag känner att jag redan tipsat om de bloggar jag rekommenderar i en annan award som skickades runt för någon månad sedan. Så därför säger jag bara tack, blev väldigt glad!

För övrigt så läser jag Flugornas Herre av William Golding just nu men det går ganska trögt på grund av det som jag skrev i mitt förra inlägg. Jag har blivit lite inspirerad av den fantastiska boken Skriv om och om igen som vann Augustpriset förra året, och har därför börjat skriva lite. Bir sugen på att skriva någon liten berättelse. Rekommenderar verkligen den boken till alla som har intresse för att skriva, eller varför inte till de som inte har något intresse tför att skriva och vill ha hjälp.

Precis som alla andra har jag tänkt gå och se Harry Potterfilmen, men kompisen jag skulle se den med har blivit sjuk så det dröjer nog ett tag till. Men jag har väntat ett tag nu så jag klarar nog någon vecka till.

4 kommentarer:

  1. Det dröjer nog innan jag ser Harry Potter, men jag längtar!:D

    SvaraRadera
  2. Det dröjer tills jag ser HP7 också, Flugornas herre läste jag i 8an den var hur seg som helst och ganska tråkigt. Men den var ändå bra :D

    SvaraRadera
  3. sv: Man väntar alltid på att något ska hända men så kommer det inte, så den är lite tråkig också :)

    SvaraRadera
  4. SV: hahah jag med älskar den citaten :D

    SvaraRadera