fredag 5 november 2010

Hemma från solen

Nu är jag hemma efter en vecka i soliga och varma Egypten. Usch vad hemskt det känns att inte ha shorts på sig längre. Men det har varit riktigt kul och vi har både åkt ut med båt och snorklat och åkt en skumpig bil ut i öknen för att titta på stjärnorna och vintergatan (riktigt häftigt). Tre böcker har jag hunnit läsa också, vilket blev lite av en besvikelse eftersom jag annars brukar läsa kanske 8-9 böcker på en semestervecka. Men sedan påminde pappa mig om att jag bara brukade läsa Meg Cabot och Harry Potter då och att jag läser lite svårare böcker nu. Då blev jag lite gladare. :)
Recensioner har jag också skrivit på de böcker jag läst, men jag måste skriva de på datorn eftersom jag skrev på papper där.

Jag hade tänkt att lägga in några bilder men någonting i min mobil är sönder så jag kan inte få in usb-saken tilräckligt långt. Då försökte jag, smart som jag är, att banka in den. Vilket resulterade detta:
Som ni kanske förstår så ska den lilla silvergrejsimojsen vara lite mer vågrät istället för diagonal. Nu får jag allt spara på mobilbatteriet för det går inte att ladda om sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar