torsdag 14 oktober 2010

Tips till alla bokbloggare!

Det finns så många olika litteraturpris, men alltid är det några speciella personer som får bestämma vem som får det. Därför tycker jag att bokbloggen Breakfast Book Club hade en riktigt bra idé när de valde att gära ett litteraturpris där bokbloggare är de som bestämmer vem som vinner.

Vill du vara med är det bara att gå till deras inlägg om tävlingen och nominera fem böcker som kommit ut sedan november 2009 till november 2010.

Själv hade jag tänkt att vara med, men insåg snart att jag knappt äser några nya böcker. Det var knappt så att jag lyckades skrapa ihop fem nya böcker att nominera och de böckerna tyckte jag inte heller förtjänade något pris. Men läser du mycket nya böcker och har en bokblogg tycker jag verkligen att du ska testa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar