lördag 23 oktober 2010

Läsning = Koppla av

Äntligen hemma! Imorse gick jag upp halv nio för att vara på simhoppsträning klockan tio. När den var färdig åkte jag hem och slängde i mig lite lunch innan jag åkte vidare för att spela två innebandymatcher. Vi förlorade båda, men gick ändå hem glada eftersom vi spelade riktigt bra. Men nu är jag trött och ska sjunka ner i bästa fåtöljen och läsa hur det går för Ellie och de andra i den femte delen i serien Imorgon när kriget kom. Snacka om avkoppling!

3 kommentarer:

  1. Är Imorgon när kriget kom bra? Den verkar bra,men jag vet inte om jag ska låna den..

    SvaraRadera
  2. oj vad skönt att bara fara hem och läsa efter det=)
    sv: ja att det värkar roligt var definitivt med näta gång=D

    SvaraRadera
  3. Svar: Om du tyckte att det var svårt att förstå Mockingjay på engelska (har hört att många tyckt det) så är det rekommenderat att läsa på svenska. Jag har inte haft något problem med att förstå något i handlingen hittills.

    SvaraRadera