tisdag 21 september 2010

Tack, Tack, Tack

Jag är så glad! Idag när jag loggade in på datorn så jag att jag hade fått en kommentar. Redan där var jag glad eftersom jag älskar kommentarer. När jag sedan läste att Amelie har gett mig en Beauiful Blogger blev jag typ fjuppelt så glad (om man kan säga fjuppelt)! Tusen tack Amelie!

Så, när man har fått en sån fin award ska man göra följande:
*Kopiera in awardbilden i sin blogg för att visa att man har fått den.
*Tacka och länka till den som nominerade en.
*Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
*Berätta sju saker om sig själv


Här är de bloggare som jag vill ge denna award till:

Amelie - Jag vet faktiskt inte om man får skicka tillbaka en award, men jag tycker verkligen att Amelie förtjänar den. Hon tipsar mig alltid om nya spännande böcker och skriver riktigt bra recensioner som jag älskar att läsa!

DJ:s böcker - En riktigt bra bokblogg som har nästan precis samma boksmak som mig, i alla fall när det gäller fantasy. Roligt att få läsa om författaren i varje recension också!

Adde's bokblogg - Jag älskar att läsa om alla omläsningar av Harry Potter och alla andra böcker. Rolig blogg med fin design.

Hannas Boktips - Alltid lika intressant att läsa om allt från möten med BOKarna till en recension på någon bok jag blir sugen att läsa.

Addikoko - Bra blogg som ständigt uppdaterar med kuliga recensioner och som och har ganska lik boksmak som jag själv.

Alice's och Lyra's Bokhylla - En snygg och välskriven blogg som får läslusten att krypa i mig när jag läser om alla spännande fantasyböcker. Längtar alltid till nästa inlägg!

Sofies Bokblogg - En blogg med så otroligt cool design! Och förutom designen också väldigt bra bokrecensioner. Jag älskar att du skriver första meningen i boken. Riktigt kul!

Sådär ja. Sju bloggar, alla bokbloggar, som jag tycker är väldigt bra. Jag är rätt säker på att många redan fått awarden, men det gör nog inte så mycket med två.

Nu ska jag skriva sju saker om mig själv:

*Jag går på simhopp och innebandy och tycker att det är jättekul.
*Jag har läst Harry Potter och Fenixordern åtta gånger.
*Pitepalt är det bästa jag vet!
*Jag är så beroende man kan bli av ett tv-program kallat The Tribe.
*Jag har alltid minst tre Lypsyl med mig vart jag än går i fall att jag skulle tappa ett och det andra skulle ta slut.
*Jag byter favoritband/artist hela tiden men just nu är det Smashing Pumpkins och The Pretty Reckless som är mest spelade på min spotifylista.
*Min familj älskar att vara på semester och i hela mitt fjortonåriga liv har jag varit i 23 olika länder.

Det var det. Tack ännu en gång för den fina awarden Amelie!


På läsfronten går det bra. Har läst ut Mockingjay, recension kommer någon gång då jag inte har en hög med läxor på skrivbordet. Just nu håller jag på med Hunger av Michael Grant som hittils verkar precis lika spännande som den förra.

Hejdå!

6 kommentarer:

  1. Tack så mycket! Vi blev verkligen jätteglada!
    //A & L

    SvaraRadera
  2. SV: Jag försökte ocså men lyckades inte riktigt ^^:p

    SvaraRadera
  3. tack så mkt för mitt fina award och jag avr ju tvungen att skicka tillbax ett till dig för din fina blogg=)

    SvaraRadera
  4. Tack så jättejättemycket för nomineringen! Jag blev jätteglad. Du har också en väldigt fin blogg. Ska genast följa den :)

    SvaraRadera
  5. Jag tackar så mkt för min Beatiful blogger award som du tilldelade mig :) Och även om du redan fått en så har du fått en award från mig med, då du har en väldigt bra blogg :)
    //DJ

    SvaraRadera