söndag 29 augusti 2010

Trist Helg

Här är en liten redogörelse av vad jag gjorde igår. Men jag varnar er, det är inte det minsta intressant.



08.30 - Vaknar extra tidigt eftersom simhoppet börjar 10.


08.33 - Inser att jag har fått en dum förkylning och skippar simhoppet.


08.45 - Lägger mig i sängen med lite choklad och kollar på The Tribe.


10.45 - Är dum nog att fälja med pappa och brorsan till Skärholmen.


11.10 - Ångrar att jag åkt till Skärholmen.


12.37 - Åker dödstrött hem från Skärholmen.


13.00 - Lägger mig i min mysfåtölj.


14.00 - Ligger i min mysfåtölj.


15.00 - Ligger i min mysfåtölj.


15.30 - Försöker få i mig en sen lunch, men har för ont i halsen.


15.45 - Lägger mig i min mysfåtölj.


16.30 - Ligger i min mysfåtölj.


16.30 - Ligger i min mysfåtölj.


18.30 - Ligger kvar i min mysfåtölj.


21.00 - Blir plötsligt väldigt pigg och hoppar ur fåtöljen.


23.00 - Är fortfarande väldigt pigg men går och lägger mig eftersom jag blir nyfiken på hur jag kommer känna mig nästa dag.

Min fåtölj. När jag inte sitter i den blir den ett ställe där jag lägger kläder som jag inte orkar stoppa in i garderoben. Praktiskt va?

3 kommentarer:

  1. SV: Ja, det brukar jag göra ibland;) men oftast blir det lite rörigt...:S

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du går på simhopp! Jag gjorde det en gång i tiden i ungefär 6-7 år men la av sen. Jag kände att jag inte lärde mig så mycket nytt... Men i vilken grupp hoppar du i? Polisen elr Neptune?

    SvaraRadera